انعقاد تفاهمنامه میان هایپرفامیلی و داپ‌اَپ در زمینه پیاده‌سازی سیستم کش‌بک

اخبار
زمان مطالعه: 3 دقیقه

با امضاء تفاهمنامه میان فروشگاه های زنجیره‌ای فامیلی و اپلیکیشن داپ‌اَپ، از این پس مشتریان این فروشگاه زنجیره ای می توانند از خدمات داپ اپ از جمله مکانیزم کش بک استفاده کنند.

در نشست امضاء این تفاهمنامه که روز چهارشنبه  25 فروردین ماه برگزار شد، محمدحسین اسمایی مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای فامیلی با یادآوری اینکه از تاسیس این مجموعه فروشگاهی ۳ سال می گذرد، افزود: در این مدت ۳۶ فروشگاه فعال شده اند و در سال ۱۴۰۰ براساس برنامه ریزی انجام شده تعداد فروشگاه های این مجموعه ۲ برابر خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا پایان سال ۱۴۰۰ حدود ۸۰ هزار مترمربع فضای فروشگاهی جدید ایجاد و برای ۳ هزار نفر اشتغالزایی می شود، اظهارداشت: با هدف توسعه فعالیت های فروشگاه های فامیلی، باشگاه مشتریان شرکت های رقیب را مورد بررسی قرارداده و به این نتیجه رسیدیم که هیچکدام از رقبا در بخش باشگاه مشتریان خوب عمل نکرده اند و  رزومه دقیقی از مشتریانشان ثبت و نگهداری نمی کنند.

وی وجود پلتفرم برای مکانیزم “کش بک” در باشگاه مشتریان را یک نقطه قوت و لازم دانست و توضیح داد: در این رابطه  با مجموعه داپ‌اپ وارد مذاکره شدیم و نتیجه ۶ ماه کار کارشناسی به تفاهمنامه ای که امروز منعقد شد منتهی شد.

اسمایی ابراز امیدواری کرد با کمک اپلیکیشن داپ‌اپ بتوان درصدی از خرید مشتریان را به طور منظم به حساب آن ها بازگرداند و با این اقدام رضایت بیشتر مشتریان را کسب کرد.

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای فامیلی در ادامه اظهار داشت: بر اساس توافق انجام شده با داپ‌اپ در ابتدا مکانیزم کش بک در سه استان از ۱۶ استان که فروشگاه‌ها فعال هستند  اجرایی می شود و ظرف ۳ ماه آینده تمامی فروشگاه ها تحت پوشش داپ‌اپ قرار می گیرند.

وی در پاسخ به پرسشی درباره افزایش تعداد فروشگاه فامیلی در تهران گفت: امسال ۳۰ درصد از فروشگاه های جدید ما در استان تهران دایر خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره  به استراتژی مدیریت این مجموعه مبنی برکمک به بزرگ تر کردن سفره مردم گفت: در بسیاری از کالاها حاشیه سود فروشگاه های زنجیره ای فامیلی کمتر از ۴ درصد است اما برای بالا بردن رضایت مشتریان امتیاز کش بک برای همه کالاها اعمال می شود.

مشتریان اپلیکیشن داپ اپ با خرید از فروشگاه‌های زنجیره ای فامیلی  ۴ درصد از کل مبلغ خرید را بصورت نقدی دریافت می کنند.

علی جواهرچیان رئیس هیات مدیره داپ‌اپ  در این نشست با اشاره به اینکه به دنبال توافقنامه پایدار و همکاری بلند مدت با هایپر فامیلی هستیم  گفت: در راستای توسعه فعالیت های داپ اپ امروز قرارداد همکاری با  فامیلی امضا شد و از این پس مشتریان داپ‌اَپ در صورت خرید از فروشگاه های  فامیلی می توانند ۴ درصد مبلغ فاکتور را کش بک بگیرند.

وی با اشاره به اینکه هدف ما برای مجموعه فامیلی افزایش فروش و وفادارسازی مشتریان است اظهار داشت: طبق توافقات انجام شده با توجه به تعداد کم فروشگاه های فامیلی درسطح شهر تهران با کمک اپلیکیشن ا‌ُکالا مشکل خرید مشتریان را حل می کنیم.

وی با اشاره به کیف پول اعتباری داپ‌اپ و ارائه تسهیلات به مشتریان گفت:به تمامی مشتریان سازمانی داپ‌اپ اعم از اعضای نیروهای مسلح، سازمان تاکسیرانی و شرکت تعاونی ایران خودرو وام خرید تا سقف ۵ میلیون تومان اعطا می شود.

به گفته جواهرچیان مجموعه داپ‌اپ ۵۰۰ هزار مشتری فعال دارد که از این پس می توانند از خدمات مجموعه  فامیلی استفاده نمایند.

بنابراین گزارش مکانیزم “کش بک” امتیازی است برای استفاده کنندگان از این امکان که پس از خرید کالا از یک مجموعه بخشی از مبلغ خرید به ایشان بازگردانده می شود و فروشگاه های زنجیره ای فامیلی اولین مجموعه فروشگاه های زنجیره ای هستند که این امکان را برای مشتریان داپ‌اپی خود فراهم کرده اند.

مطالب مرتبط

جدیدترین اخبار فامیلی

جدیدترین مطالب سبک زندگی

جدیدترین مطالب صنعت خرده‌فروشی

جدیدترین مطالب آشپزی

جدیدترین مطالب آموزشی سلامتی

جدیدترین مطالب توسعه فردی

جدیدترین داتستنی های جالب

جدیدترین مطالب سفر و گردشگری