سی و سومین فروشگاه زنجیره‌ای فامیلی در شهر خرم آباد افتتاح شد.

اخبار
زمان مطالعه: 4 دقیقه

فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سراسر دنیا نقش اساسی را در تامین سبد کالایی خانواده‌ها بر عهده دارند. شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای فامیلی زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ عرضه‌کننده انواع مواد غذایی بسته‌بندی و تازه فروشی و همچنین مواد بهداشتی با مناسب‌ترین قیمت در سراسر کشور است. این شرکت علاوه بر افزایش قدرت خرید مردم و تقویت سبد خانوار، اشتغال‌زایی را نیز به‌عنوان یکی دیگر از خدمات خود در دستور کار قرار داده است.

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای فامیلی فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده و شاید بتوان از آن به‌عنوان جدیدترین فروشگاه زنجیره‌ای کشور نام برد. این شرکت به‌منظور خدمت‌رسانی به کلیه خانواده‌های سراسر کشور آغاز فعالیت خود را به راه‌اندازی فروشگاه در شهرستان‌های مختلف اختصاص داده است.

در پی برنامه‌های توسعه‌ای فروشگاه‌های زنجیره‌ای فامیلی، این بار نوبت به شهر خرم‌آباد در استان لرستان رسید. مراسم افتتاح فروشگاه فامیلی در شهر خرم‌آباد روز پنجشنبه ۳۰  بهمن ۹۹ با حضور جمعی از مدیران این شرکت برگزار شد.

لازم به ذکر است که فروشگاه فامیلی شعبه خرم آباد، سی و سومین فروشگاه فعال شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای فامیلی است که در خیابان انقلاب، خیابان الغدیر، بالاتر از جهاد کشاورزی واقع شده است.

مزیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای فامیلی نسبت به سایر فروشگاه‌ها این است که به دلیل پشتوانه گروه صنعتی گلرنگ حذف واسطه‌ها در چرخه تولید تا عرضه به مردم، قیمت بهتری نسبت به سایر فروشگاه‌ها برای مصرف کنندگان دارد.

معاونت توسعه و تجهیز شرکت فامیلی مدرن در آئین افتتاح شعبه فروشگاه فامیلی در شهر خرم‌آباد گفت: شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای فامیلی مدرن زیر مجموعه گروه صنعتی گلرنگ است که بیش از ۶۰ شرکت فعال در کشور و همچنین بیش از ۴۰ هزار نفر پرسنل مستقیم دارد.

«مهدی زارع منش» افزود: پایه اصلی گروه صنعتی گلرنگ در بحث تولید است و در موضوعات مختلف از قبیل شوینده، غذایی، سلولزی، پلیمری، آرایشی در حال فعالیت است؛ برندهایی همچون گلرنگ، اوه، اکتیو، اویلا، فامیلا، آی ری پلاس، نانسی، مرسی و… در مجموعه در حال تولید هستند که جزو گروههای مطرح کشور می باشند.

وی اظهار کرد: گروه صنعتی گلرنگ از ۱۰ سال پیش به دنبال این بوده است که زنجیره تولید تا عرضه به مردم را کامل انجام دهد. لذا کار را با شرکت افق کوروش شروع کرد که در سطح کشور با بیش از ۲۳۰۰ شعبه و در ابعاد کوچک‌تر در حال فعالیت است.

زارع منش بیان کرد: از ۳ سال و نیم گذشته، گروه صنعتی گلرنگ تصمیم گرفت در قالب فروشگاه‌های بزرگ «هایپر» مشغول به کار شود و دامنه فروش را گسترده نماید؛ به همین منظور شرکت فامیلی مدرن را تاسیس کرد. اولین فروشگاه فامیلی در آذرماه سال ۹۶ در شهرستان گنبد افتتاح شد و سی و سومین فروشگاه فامیلی نیز در لرستان و شهر خرم آباد به افتتاح رسید.

معاون توسعه و تجهیز شرکت فروشگاه‌های فامیلی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به برنامه و اهداف شرکت اشاره و تصریح کرد: درصدد هستیم که تا پایان سال 99، چهار فروشگاه دیگر را در سطح کشور به افتتاح برسانیم.

وی افزود: برنامه توسعه برای سال ۱۴۰۴؛ این است که به بیش از ۵۰۰ هزار مترمربع سطح فروش برسیم. لازم به ذکر است که ۳۳ فروشگاهی که تاکنون به بهره‌برداری رسیده است بیش از ۵۱ هزار مترمربع سطح فروش را به خود اختصاص داده است .

برنامه فامیلی برای استان لرستان

معاون توسعه و تجهیز شرکت فروشگاه‌های فامیلی در زمینه برنامه‌های این شرکت در استان لرستان اظهار کرد: افتتاح اولین شعبه در لرستان را از شهر خرم‌آباد آغاز کردیم و برنامه‌ریزی بر این است که در شهرهای بالای ۴۵ هزار نفر جمعیت همچون بروجرد، الیگودرز، دورود، نورآباد، ازنا و کوهدشت نیز افتتاح فروشگاه را داشته باشیم.

وی افزود: در فروشگاه‌های زنجیره‌ای فامیلی تنوع کالا بالا و تا ۳۰ هزار نوع می رسد و برای شعبه خرم آباد نیز با توجه به متراژ ، ۱۰ هزار قلم کالا برای عرضه به مردم در اختیار قرار گرفته شده است.

اشتغال‌زایی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای فامیلی 

زارع‌منش در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به اشتغال‌زایی این شعبه در خرم آباد؛  اظهار کرد: در شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای فامیلی در سراسرکشور بیش از ۱۵۰۰ نفر پرسنل مشغول به کار هستند و در خرم آباد نیز تاکنون ۵۰ نفر به صورت مستقیم جذب شده و فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: این تعداد جذب نیرو حداقلی است و در صورت استقبال مردم؛ قطعا تا ۱۵۰ نفر اشتغال‌زایی خواهیم داشت.

حجم سرمایه‌گذاری شعبه خرم آباد

معاون توسعه و تجهیز شرکت فروشگاه‌های فامیلی اظهار کرد: حجم سرمایه‌گذاری در این فروشگاه بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان است که ۵ میلیارد تومان آن برای تجهیزات و ۷ میلیارد تومان آن نیز صرف کالاها و اقلام شده است.

مزیت رقابتی فروشگاه‌های فامیلی نسبت به سایرین

زارع‌منش گفت: مزیت رقابتی شرکت فروشگاه‌های فامیلی نسبت به رقبا بر این است که خیلی از کالاها در مجموعه گروه صنعتی گلرنگ در حال تولید بوده و در خصوص تنوع و قیمت نیز به دلیل حذف واسطه‌ها، قیمت خرید نسبت به سایر رقبا بهتر و در نتیجه کالا با قیمت بهتری نیز به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

مطالب مرتبط

جدیدترین اخبار فامیلی

جدیدترین مطالب سبک زندگی

جدیدترین مطالب صنعت خرده‌فروشی

جدیدترین مطالب آشپزی

جدیدترین مطالب آموزشی سلامتی

جدیدترین مطالب توسعه فردی

جدیدترین داتستنی های جالب

جدیدترین مطالب سفر و گردشگری