هایپرفامیلى به جزیره زیباى کیش رسید

اخبار
زمان مطالعه: 2 دقیقه

جزیره کیش با 91.5 کیلومتر مربع مساحت، دارای حدودا 40 هزار نفر جمعیت، سومین مقصد پربازدید گردشگری در خاورمیانه است که به همین سبب سالانه دو میلیون گردشگر به آن سفر می‌کنند. شعبه فروشگاه هاى زنجیره اى هایپرفامیلى در جزیره کیش در برج صدف واقع شده است. در این مرکز خرید فروشگاه های موبایل، آتلیه، آژانس هواپیمایی، دفتر بیمه، فست فود و رستوران، قصابی، قنادی، املاک، آرایشگاه، کامپیوتر و لپ تاپ، ابزار آلات و یراق، خشکشویی و… وجود دارد.
از مهم‌ترین دلایل برای محبوبیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای، وجود تمام اقلام مورد نیاز و اساسی در یک محل است. امکانات فروشگاه فامیلی شعبه کیش مطابق با نیازهای روزانه و سلایق مردم انتخاب شده که از این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
– ارائه طرح کش بک (بازگشت درصدی از خرید به کارت شما) برای اعضای باشگاه مشتریان
– غرفه مرغ و گوشت با بالاترین کیفیت
– غرفه میوه و سبزیجات تازه
– پت شاپ برای خریدهای مورد نیاز حیوانات خانگی شما
– غرفه نان و شیرینی با متنوع ترین محصولات
– فست فود فامیلی با غذاهایی خوشمزه و باکیفیت
و بیش از 8000 قلم تنوع کالایی از مواد غذایی، شوینده، سلولوزی و…

جناب آقای اسمایی مدیرعامل فروشگاه هاى فامیلى در گفت و گو با پایگاه خبرى اقتصاد کیش با اعلام این خبر گفتند: حضور ما در کیش مى‌تواند علاوه بر کمک به توسعه برند و فروش، عاملى در جهت شناسایى کیفیت خدمت رسانى خود به مشتریان جنوب کشور باشد. آقای اسمایى با اشاره به اینکه حضور برند شناخته شده فامیلى در جزیره کیش مى‌تواند به اشتغال زایى در جزیره کیش نیز کمک کند، گفت: همه فروشگاه هاى فامیلى در کل کشور نیروهاى خود را از جوانان مستعد محلى تامین مى‌کنند و قطعا در فروشگاه جزیره نیز از نیروهاى بومى استفاده خواهیم کرد. مدیرعامل فروشگاه هاى فامیلى درباره کیفیت خدمات این برند در جزیره کیش افزود: سطح خدمات قابل ارایه توسط فامیلى، بر اساس استانداردهاى مشخصى استوار است. قطعا همکاران من در حوزه بازاریابى طرح و برنامه هاى خوبى براى مشتریان عزیز در کیش خواهند داشت که باعث وفادارى آنها به برند فامیلى خواهد شد. یکى از اقداماتى که براى مصرف کنندگان جذاب بوده وباعث افزیش وفادارى و رضایتمندى ایشان مى‌گردد، عضویت در باشگاه مشتریان و استفاده از سایر خدمات crm فامیلى مى‌باشد که امیدوارم مقبول نظر مشتریان عزیز قرار گیرد.

مطالب مرتبط

جدیدترین اخبار فامیلی

جدیدترین مطالب سبک زندگی

جدیدترین مطالب صنعت خرده‌فروشی

جدیدترین مطالب آشپزی

جدیدترین مطالب آموزشی سلامتی

جدیدترین مطالب توسعه فردی

جدیدترین داتستنی های جالب

جدیدترین مطالب سفر و گردشگری